Tersenarai di Blog Baru (2010) Pilihan

www.tips-fb.com
Salam :)



klik imej untuk ke Blog Pilihan Malaysia 2010




Sakit gigi makin berkurangan tatkala melihat dunspeakme.blogspot.com turut tercalon dalam Senarai Blog Baru (2010) Pilihan pada senarai ketiga. Alhamdulillah. Walaupun hanya tersenarai, belom pasti menang ke tak, ai tetap gembira yippiieee hipp hipp hoooreeeyyy.. :]




klik [SINI] untuk ke senarai ketiga Blog Baru (2010) Pilihan



Nombor cikbelog 111..agak2 korang nombor tu betuah ke tak? miahaha..


apa-apa pun, selamat berjaya kepada semua peserta. Sama-samalah kita menjayakan dunia blog tanpa sebarang kontroversi serta cuci dari segala sampah-sampah dan kotoran. okei?






pssttt : jangan malu dan segan untuk undi dunspeakme bila undian dah dibuka nanti ,okei sayang-sayangku sekalian..hee :]






Walaupon sakit gigi, aku tetap habiskan kek coklat dengan senang hati..haha


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

37 comments:

  1. congratzz! cm tclon ABP la u..hehehe

    ReplyDelete
  2. tercalon gak.. duk no 99.. hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh good luck.. cik belog
    nanti kena la berkempen kan?

    ReplyDelete
  4. 111, ok r 2, menjelang 2011, he

    ReplyDelete
  5. angka giliran yang cun !
    hepy blogging too.. :)

    ReplyDelete
  6. @IeQa aWr muahaha itulah..tapi kan kena banyak kali tapis lagik nie ieqa uikk..tak tau la tesenarai ke tak lam list peringkat akhir nanti..agagaa~

    ReplyDelete
  7. @Syafiq Rosli trimass syafiq :) nanti vote ya..hehe

    ReplyDelete
  8. @Ain Zulaikha tengkiu ain..ha ah kena kempen macam kempen pilihan raya tu..ekeke

    ReplyDelete
  9. @Budakjahat hehe BJ jangan lupa vote nanti yea..ekeke ;p

    ReplyDelete
  10. @Tapak Kaki Nanti cikbelog bagitahu..minggu depan baru leh undi ;]

    ReplyDelete
  11. congrate cikbelog..thanks sbb sudi snggah blog sy =))..gud luck ;)

    ReplyDelete
  12. waaaa.... kamu 111... nora 11... hihihhiihi.... tahniah erk... nora singgah sini..

    ReplyDelete
  13. congratulations!!!!! and good luck.....

    ReplyDelete
  14. wah!chaiyok!jgn lupa undi ifa gak..hihi

    ReplyDelete
  15. woahhh2
    congrts2 ;D
    semoga berjaya~!!
    ramai betul candidates nih

    ReplyDelete
  16. no dh lawa da tu cik belog...
    gud luck ya

    ReplyDelete
  17. @Fakhrur Razi berkata sangat ramai razi uik..tak tau ada yg nak undi dunspeakme atau tak..haha

    ReplyDelete
  18. wollah.. congrats! nama asada takde pun tersenarai. hahaha..

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+