Dapat Hadiah Header .. yippieeeee

www.tips-fb.com


Salam u ols :)

Yippiieee yabedabeduuu makan buduu sambil wat tarian gelek arab..haha eksited sebab pertama kali menang contest dan dapat hadiah..miahahhaa..


Okeh, kalau korang perasan la kan, cikbelog dah tukar header baru. Header tu hasil sentuhan kreatif saudari Syafiqah Ezam Shah. Terima kasih kepada ika yea sebab bagi adiah ni.



header baru


Kenapa cikbelog dapat hadiah ni ? Kesahnya camni. Aku merayap la ke blog Syafiqah Ezam atau ika ni. Tup tup..setibanya aku di blog beliau, aku terbaca entri beliau yang menganjurkan kuiz Header Percuma Part 1. Kuiz tu senang je. Semua berkaitan tentang diri beliau semata-mata. Jadik, kalau korang nak jawab soklan-soklan beliau, korang tak perlu bersusah payah bukak buku rujukan tingkatan 5 atau tingkatan 2. Tapi, korang hanya perlu rujuk entri beliau yang lepas-lepas..See..senangkan? easy as ABC...heehee


Baiklah rakan-rakan sekalian, cewahh berbudi bahasa budaya kita. Comelkan header baru dunspeakme.blogspot.com..cute miut gitu. Apa pendapat korang? cantik tak? cepat angguk..kang aku repot kat ika. haha..




header lama hasil karya aku sendirik..muehehe





Jom ramai-ramai terjah blog Syafiqah Ezam jum! :]

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

40 comments:

  1. @Nurulezzah hee join la kuiz ika tu..kot ada kuiz header percuma kali kedua..hehe

    ReplyDelete
  2. @sugar2 kapas strawberry hehee itulah.. join kontest secara tiba-tiba then menang secara tiba2..hehhee :)

    ReplyDelete
  3. @chittysarah aha love u 2..ehh love it too..muehehe

    ReplyDelete
  4. sewitttttt gilerrrr! tahniahhhhhh :)

    ReplyDelete
  5. wow, untungla cik belog kan? hehehe header comel gila.. :) tahniah :)

    ReplyDelete
  6. @Ain Zulaikha Alhamdulillah..hehe tengs ain :)ika yang watkan.hee

    ReplyDelete
  7. hehe..mana ada kreatip sanad*sambil buat suara gedik.
    haha..
    itu hasil kerja pukul 2 pagi!haha

    ReplyDelete
  8. woahhh lawa gle
    rugi aku xjawab betul2 hari tuh
    hahaha

    ReplyDelete
  9. @syafiqah ezam shah haha okei la tu kul 2 pagi masih boleh hasilkan header yang shantex. tengkiu ika :)

    ReplyDelete
  10. @Fakhrur Razi berkata hehe takpe.cuba next time..ika ada banyak lagi kuiz tu.hehe

    ReplyDelete
  11. @twinkle twinkle hehe tengkiu twinkle twinkle little star :)

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+