hati saya sedang bersedih

www.tips-fb.com
saya ada hati
tapi hati saya sedih
saya pujuk hati
jangan cedey2 lagi boleh takk ??
saya penat laaa nak feeling3..


saya ada hidup
hidup saya indah
tapi itu dulu
kini hidup saya berubah
jadi makin bercelaru
sudah tidak seceria dulu


saya ada perasaan
saya bukan teddy bear
senang dicampak dipeluk sesuka ati
saya ada air mata
tapi tolonglah..
sila jangan mengalir
saya dah penat menangis
kalau air mata yang mengalir buleh dijual beli tak pe jugak
buleh saya wat belanja hari hari


sekarang saya rasa kecewa
tiba tiba rasa nak layan lagu
"Bawalah daku pergi" nyanyian Anita Sarawak
oh tidakk!
saya bukan putus cinta.!
saya bukan dikecewakan kekasih hati..
bukannn..bukannn...!


ohh..sedihnya sayaaa
saya cuba menahan rasa hati ini
saya cuba menanggung beban hati ini
saya cuba..
saya cuba..
saya cuba dan akan cuba..

















ya Allah,
kembalikan kebahagiaan pada diri ini
jangan kau jauhi antara kami
kerana kami hanya manusia lemah
yang sangat sangat memerlukanMu..






terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

9 comments:

  1. begitulah hidup
    berjumpa dan berpisah
    berjumpa lagi dan berpisah lagi

    ...sabar ya

    ReplyDelete
  2. sedey ke...alololo sian die..
    smile..

    ReplyDelete
  3. la tahzan dear...

    hadapi dengan senyuman.. ^__^

    chayok!!

    ReplyDelete
  4. senyum selalu.sekurang2nye xstress sangat nanti.

    :))

    ReplyDelete
  5. knp sedey?
    perlu menangs utk buat kita rasa lega kadang2. ;D

    ReplyDelete
  6. trimassss u ols semuaaa! kadang2 cedey tu perlu jugak hadir lam hidup kita walaupun sekejap, kan ? ;)

    ReplyDelete
  7. xmoh sedey2...
    ak pgg pd moto ak...
    "walau ape pun terjadi...idup perlu diteruskan"

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+