tarikh tamat contest pertama cikbelog !!

www.tips-fb.com

mownikkk u ols :D



salam...



pe kabar u ols pada mownik ini??? sehat ? ceria ? baguss..sehat2 semua yaa.. ekceli, i ols nak umumkan bahawa hari ini merupakan tarikh tamat contest pertama anjuran cikbelog !!



jadi, kepada semua peserta contest, pada hari ini cikbelog akan memulakan proses memilih pemenang ya!






Powered by BannerFans.com



maka, i ols harap anda semua sabar menunggu keputusan pemenang dari cikbelog ya..iskk bedebar jugak cikbelog ni sebab ini merupakan kali pertama cikbelog wat contest..hikhikk..



nantikan keputusan dari cikbelog yaw!! chow~




hadiah tempat pertama :

top up bernilai RM 20


hadiah tempat kedua :


top up bernilai RM 10


korang tak pakai prepaid ?

takpee..jangan risau..cikbelog akan bagi adiah lain yang spesel gak untuk korang (pemenang tempat pertama dan pemenang tempat kedua)..cuma adiah tu tak leh nak umum skang..korang jangan risau ek..adiah bes dijanjikan utx korang..heeehe ;)







terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

6 comments:

  1. alaaa..
    nk join...
    tp last minit baru taoooo... ~sigh~

    ReplyDelete
  2. tak tahupun ada contest..
    huhu.

    kesian saya.

    ReplyDelete
  3. hehe takpe2..nex time join yea..hehe

    ReplyDelete
  4. cik belog ,
    pemenang akan di umumkan bile tarikhnya ?

    ReplyDelete
  5. pemenang akan diumumkan pada 24.7. =)

    ReplyDelete
  6. saya baca malam nih..layan jer...

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+