TAG 1 : 2juta??!

www.tips-fb.com

masa : 12.27 a.m
tarikh : 7.5.10
tag : angan2..2 juta

trimas untuk cik smile kerana telah mentag diriku ini..1st time kena tag nieh..muehehe..gumbira sayoo!

pastu..pastu..pastu....ak kena tag orang lain plak eh..sape ek ak nak tag...ha..ak pilih dak nieh..hek3.. anis amalina , insan yang suka membebel ..heee bebelan si pendek .. anda2 yang dipilih sila laaa berangan-angan mat jenin ye!
ak ngah on de way ke belog2 insan yang telah ditag..here i comee!!

sesi angan berangan buah berangan :
hm..andai kata leh 2 juta..apa ek ak nak wt..eisk x biasa la dapat duit manyak2 cmni..takowt lak ak...ngee...sebagai student ak nak...nakk...nakkkk.... :

petama

saya nk bagi kat mak ngan ayah utk wat pape yang patot..eh iyalahh..nk dapat berkat kena bagi kat mereka dolu kan..heee


kedua


saya nk adiahkan..apa benda ntah org panggil..tempat yang slash card tuhh..ha..sy nk adiahkan mende tuh utk ostel saya..soooo klu sy nak balik...x yah la sy bersusah dan berpayah kejar waden untok amix tandatangan..ngeeeeeeeeeeee..cuma slash sajork...klu ade alat touch n go tu pon lagi bagosss..hehee..aha 1 lagikk..sy nk upah orang iron baju kuliah saya..sape nakk???hekkk3..



ketiga

banyak plak angan2 ak tgh2 malam cmnieh..
ok..saya nk..nak..nak..nak..tawen..eh..opss2..cilap2..bukan2..saya nkk beli umahh..ohoo.umah penting wooo..xde keta x pe..kenderaan awam banyak..kan kan..so sy nk beli umah..





harap-harap pembinaan umah ni x lebih 2 juta..hekk




keempat


saya nakk..nak bawa pemili saya..my big pemili dan termasuklah pemili asas saya..etc; mumy,baba,adeks2..konpom akan saya bawa mereka menunaikan Haji..mau ikot??




yaa! di sana!!saya nk g sana!!



kelima


saya nk beli ketaaa..hheee..keta apa??hmm..keta yang mana byr bulan2 nye murah..hekk..kedekowtt!! tapi kan..tapi kan....ade la satu keta nie..iskkk bekenannye ak...tiap kali lalu depan kedai keta tuhh..uik..mata ak seakan2 terpanggil je ngan jelingan keta tuhh..




vrooommmmm!! ya!saya nk keta nie!! mampukah???

ahaa..tu dia keta idamanku..impian ak nieh tinggi benar..x layak dan setanding ngan kos pengajian ak skang..hekk..! xpe2..nak kumpul elaun untok beli keta nieh..hee..mampu berangan je laaaa~

keenam

ha lagi 1..klu ade duit 2juta niehh..ak nk sponsor enpon kat adik ak yang sorang niehh..(i noe u r smiling adekku)..doa2 la akak ko nie kaya ye..nnti ko gak yang sonang..hehe..nape ak nk bli enpon kat die??hee..ak kesian kat die..tiap kali kitorg tukar enpon dia x tukar2..slu pakai yang 2nd hand adek ngan abg die jerkk..cian kamooo..hee

ketujuh

kelapan

kesembilan

kesepuloh

erk..ak da x ta0 nak wtpe ngan duit niehh..yang pasti ak akan bagi mak ngan ayah ak pegang duit ni..klu x......................konpem lam sehari leh habis 2juta nieh..heee!

soklan las..hmm cne ak dapat duit nie yee...

1. ak dapat duit nie hasil daripada jualan shoping on9 yang bakal ak tubuhkan kowtt..heeee..erkk ade org cakap ak nieh xleh wt bisness..nnti bankrup coz boros sgt..he..he..

2. tiba2 bangon pagi ngan muka x basuh, ak pon bka pintu......pintu...pintu........almari..tengok tengok.....................ada rm 2 juta tersengeh lam almari ak..hahaha..sape yang letak lam almari ak rm 2 juta ak doakan dia sentiasa berbuat baik agar masuk syurga..hek..hek..apakah??

3. terkawen ngan jutawan.. "nah sayang, i bagi u 2 juta..u wt la pape yang patot..klu x cukup bgtau i k dear"..w0hooo!!klu la yang ni jadi kenyataan...bahagiakah saya?? (",)

ok la..jam dah 1.27 am..ak da ngantuk..masa untok berangan di alam mimpi..

erk...lagi beberapa jam je lagik nak terbit mentari..ak x iron baju lagikk..ngan ade asembly nye lagikk..ngan clas mathnye pulokk..ngan latihan kawad nye..ohhh...!bila nk grad nieeee!!!

pssttt : sape nk iron baju ak?ak bg setengah juta..muahahaha..

tapi.....setengah juta duit jutaria..hekkk







MyEm0.Com






terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

1 comment:

  1. bgus3 cikbelOg pun dh ikut b'angan..like angan2 yg kedua 2..mnta2 la cikbelog t'kwin ng mmat jtwan..amiinn..huhu..

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+