kebahagiaan dalam perpisahan

www.tips-fb.com
olaa oL!!
wah dah lama x menyemak kat cini..skang cikbelog ngah kerasukan ngan lagu shahir juara Af baru2 nie...Af8 kan.."KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN"..

eh, perasan x suara shahir cam ala-ala suara nash gitue! pape pown,cikbelog likee shahir very much!

muka beliau yang sangat la encem..baik..jujur..x playboy...manis ngan senyum..oww~! tentu leh menarik minat kaum ibu di luar sana untuk menjodohkan beliau dengan anak gadis mereka kan kan kan..(konpem ade je kaum lelaki yang meluat ngan pujian nieh..hehe)






LIRIK LAGU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur



Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur


Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


video











pssst : shahir, u nak kawen ngan cikbelog x? =p





MyEm0.Com



terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

0 orang pengkomen kacak gojes:

Post a Comment

sila senyum sebelom komen +__+