diriku ditag lagikk..trimass ayien (^_^*)

www.tips-fb.com
yeahhaa..!

1st skali nak say sorryy manyak2 kat cik chumel iaitu ayien bub lambat jwb tag nieh..heee...~ amponkan patik yea!

skang ak nak jawab soalan nieh bersungguh2 tanpa sebarang rasa penat lelah dan sebagainya..

ok..cikbelog nak jawab dah nie..nak jawab dah...yea..nak jawab niehh..redy2...jawaaaaaaaaaaabbb!!!

1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
buat2 cedeyh..hekk

2)6 orang di hati anda?
mumy,baba,abg,angh,adik,...erm...kucing aku yang dah mati beberapa taun yang lalu..eh kucing tuh kategori orang ker?hakk..ok2..em..sorang lagik nenek aku..so..jawapan sebenar ialah mumy,baba,abg,angah,adk,nenek...cukup 6 orang kan??nak tambah sorang lagi leh?hohooo..

3)Anda rasa anda comel?
apa maksud comel?hekk

4)Single or taken?
no komen la..i x leh nak komen..plezz..no komen..muahahaa =p

5)blog yang anda suka?
ada 1 blog nieh..blogger lelaki yang amat suka bercerita tentang pompuan..slalunya dia kutuk gak la pompuan..ak suka baca bukan sebab ak anti pompuan tapi ak suka ngan idea dia yang kreatif tuh..ade je yang dia nk kritik..hohoo..

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari?
eh..mestiiii..bilikku syurgaku tau! haha

7)lagu terakhir yang anda dengar?
siyesly petang td telinga aku dengar orang ngaji..x dengar lagu... =p

8)Last teks mesej
last teks mesej antar ke last teks mesej dpt?erk...konpius~ kalo last teks mesej dapat..erkk...mane ekk..ades dah delete inbox..x ingat lak..hahaha

9) Last phone call
10.12pm .. 15/5/10.. adik aku.. xde keje lain adik aku nie..wat miss cal then suruh aku call balik pastuh dia akan cakap "kak, share singgit..heee".. hoh..mmg ak dah tau motip miss call tuh..hoho

10) Hari terakhir anda nangis?
bile ek....erk..lupa nak save lam diary..hohoo

11)List 5 kaler fav anda
oren,merah,kuning,biru,pink

12) Orang terakhir anda berYm..
cazen aku laa..miss tuty..klo aku on ym konpem dia tegur..aku akan rasa pelik kalu dia x tegur aku..

13) Game paling anda suka
Virtual Villagers : a new home..haha..

14) Adakah anda peminat MCR?
x de la minat sgt.. biasa2 je..ok2 je.. =D

15)Apa perasaan anda jawab tag ini?
sonokkkk..leh ilang stress..weeeeeeee~!

16)Anda rasa tag ini best?
best..terbaekk wokkk!






MyEm0.Com
terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

0 orang pengkomen kacak gojes:

Post a Comment

sila senyum sebelom komen +__+