sesi membayar hutang secara berjemaah

www.tips-fb.com
hey2..kini suda tiba sesi membayar hutang secara berjemaah..ihiikk..



HUTANG PERTAMA :


hutang pertama ialah tag dari inchik Helmi ..harap beliau dapat maafkan cikbelog yang lambat membayar hutang tag beliau yea ;)






Glitter Words




saya pompuan

saya masih lagi lam golongan remaja, belia, muda

saya sangat tak suka 10/1/10

saya wat blog taun nie, iaitu taun 2010..

saya tak suka cicak, ular, cacing, lintah

saya suka warna oren,merah,kuning dan semua kaler..ngeee~

saya tak suka math

saya wat blog sehari sebelom masuk bulan 5

saya suka tido

saya tak reti jimat cermat

saya suka makan betik..hidup tak lengkap tanpa betik..ahaks!

saya bole jejalan dari pagi sampai malam tapi jangan suruh saya hadiri pape ceramah untuk sejam..!

saya ada lesen tapi tak drive..kenapa? suka ati saya la kan..haha

saya bercita2 nak beli keta mazda RX8 atau mazda 3 spot..ihikk

saya tak bape suka cite korea, jepun, yang memerlukan saya feeling terlebey

saya anak sulung

saya memang tak pandai masak..tapi saya berazam utx pandai masak sebelom kawen.. ;p

saya suka kucing yang berbulu lebat

saya selalu bertanya pada diri sendiri, "bila la nak cuti akhir taun", "kenapa laa tak blja sebelah umah je".. tiap2 kali nak memulakan sem baru, itula soklan2 yang slalu ada di minda saya :)

saya tak suka naik bus transnasional yang 2 tingkat..sangat sempit!

ha..yang ni penting..muahahhaa..saya sangat bercita2 nak gi London weight management...hohoo ;p

saya seorang kakak yang baik ;p


hoyehhh3!!! ciap gakk ^_^


HUTANG KEDUA :

Ahaa..cikbelog juga berhutang ngan IRAHEHEHE ..maafkan cikbelog yea sebab lambat amix award and trimasss banyak2 sebab sudi bagi award kat blog saya yang biasa2 je niee..ihikk malu malu meooww plakkann..

jum tengok award yang chantex begaya niehh...

;
;
;

tadaaaaaa





wewwiittt A+ gituee! ahahaa..trimas cik Irah..dan kepada semua sayangnesss cikbelog, u ols amix award nie ehh .. (*_*)


HUTANG KETIGA :

Yeahh, yang seterusnya hutang cik emieysandra ..okeh jum jawab tag beliau (^_#)


1. 3 nama samaran kamu :

cik
belog
cikbelog..

2. 5 tarikh penting dalam hidup kamu :

28/5
01/3
4/7
24/10
24/4

3. 5 perkara yang buat kamu gembira :

bila leh balik umah
bila tak de esimen
bila leh duk dpan tv sambil tengok 'hagemaru'
bila perut kenyang
bila ada duit

4. 5 tempat percutian idaman kamu

Malaysia
Amsterdam
Venice
Australia
Paris

5. 5 sebab kamu jawab tag ni

..sebab saya suka tag ni..
..sebab saya minat tag ni..
..sebab saya hepi ngan tag nie..
..sebab saya gembira ngan tag ni..
..sebab saya excited ngan tag nie.. ?



HUTANG KEEMPAT :


Nah cikbelog! kau dapat award lagikk..huhu..tersipu malu cikbelog menerima award ini..trimass yea cik syaza yang chumel :)



wahhh..tomeiii gituuee ;)




1. Give thanks to the blogger for this award and tag

syaza, tenkiu yeaa..nanti bagi lagi ekk..hikhikk




2. ROLLERCOASTER AND CHILDREN AT THE PLAYGROUND.
make 15 words from the sentence above .
don't repeat the words and make sure have meaning

:: erkk..banyakknyee..otak jem nieh..copy dari syaza sbijik2..agagaggaaaa ~

-hottest
- accede
-coast.
-red
-end
-lay
-our
-led
-none
-test
-horse
-yatch
-done
-hat
-dry


3. Put your transport picture when you go to school,work,or campus


ihsan dari google


cikbelog hanya bejalan dengan menggunakan kaki untox ke kampus terchenta ;)


4. Put your favorite sandal or shoes or slippers
dicurik dari cikgoogle


comel kan? nanti masuk elaun kite beli ek ;p



5. Where do you get this banner tag . (sender pictue)


aha..cikbelog tak paham soklan yang nie..so, copy je banner ni dari syaza..eh banner ke nieh? pape la..hihi


HUTANG KELIMA :

Award dan tag kali ni datang dari cik kina yang chumel ;)..trimas yea :D


tadaaaaa!





hamex ko! skali dapat 2 award dari cik kina..ihii..trimasss ;)



1) Anda mesti memuji si pemberi award ni.

cikKina sangat chumel, dan baik ati sebab bagi award ni kat cikbelog..hehhee


2) Sila beri award ni kpd 10 Blogger yg laen.

kepada mereka yang baca entry nie..sila amix award nie yea ;)


3) Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger tadi.

meh amix award nieee..dun shy2 meoww


4) Bagaimana ada boleh digelar sebagai blog yang best, great?

erkk..bestkah? huhu..tanya cikkina laa..ehekkss ;p


done!



akhirnya selesai jugak sesi membayar hutang secara berjemaah.. [xoxo]


MyEm0.Com
terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

0 orang pengkomen kacak gojes:

Post a Comment

sila senyum sebelom komen +__+