kakak yang kejam

www.tips-fb.com
hye3 u ols..

da tido ker? iskk awal lagik nie..meh le ngadap blog sebelom tido, klik2 nuff ker, youthsays ker, ha kan da dapat tambah pahala tuh..hikkk


u ols, cikbelog sebenarnye ada terbuat jahat beberapa minit yang lalu. isk rasa besalah plak atas kekejaman yang dilakukan sebentar sahaja tadik..meh nak cite..


camni, tadi lam kul 8.30, i ngan adek2 nengok le cite "DENDAM ORANG MINYAK". kitorg suka cite nie. korang nengok tak cite nie??wut?? tak tengok? eh, cite nie bes aw~ sesuai untox golongan penakowt sebab cite nie ciket2 jerk takowtnye..so, mereka yang penakowt cam aku nie leh la tengok sebab tak de part2 yang boleh menghentikan nyawa korang cam muvie "A NIGHTMARE ON ELM STREET" [bajet da tengok cite tu la kan..hikk]



ngah syok2 nengok tuh, kuar la adek aku lagi sorang nie dr dalam bilik,



angah : "kak, gi wat air milo"



saya :" ala, nape lak nak kena wat air milo"



angah :" mum suwoh wat, pegi laaaa"



saya :"takowt..jum la teman jap"



adik aku lagi sorang duk gelak2 sambil makan nestum..da tua pon makan nestum agik



angah : " eii, cite orang minyak tu tak de antu laaa..nape yg takowt tetiba lakk"



saya : "ade laaa..tadi petang da tengok kat tv 3..jum laaaa! tak bg gune laptop kang!"



angah : " cam dia sorang ade laptop lam uma nieh"




hampeh tul. adik aku ni tak mau teman aku wat air aw~..dua2 adik aku tak mau teman tau..asbestos tul.! wat komplot la tu..kalau dibuatnye antu orang minyak tu skodeng aku dari tingkap dapur camne? takkan aku nak maen cak2 ngan dia lakkan..tapi tak pe..aku on semua lampu bagi terang lagi bersuluh, takde la takowt sgt duk kat dapur..siap ko adikk..naye la ko bleh akak kejam camnie..hikk



lebih kurang jam 11p.m lebih2..



adik : akak..... [ duk menggesel kat aku dah]



saya : [masih butakan perasaan..wat2 tak dengar]



adik : kak, nanti kak hiaskan blog adik ya.



saya : ok. [kacao laa...pi main jauh2 ]



adik : kak...nak tido ngan kak leh tak? [wat muka kesian, ingat aku kesian yea]



saya : alaaa..pegi la tido ngan angah tu, takowt kat antu orang minyak la tuh



adik : takowt...em.. [cedey la kununnye]



saya : dah2..pi tidow kat angah..syuh2..ni amex bantal pi tido sana



adik : [tidow ngan angah]



yeah! misi balas dendam berjaya! hikkkk..tadi tak mau teman orang sangat..wakaakaaa.. [iskk..dah dirasuk atau memang aku nie akak yang jahat?]



tetiba rasa kesian lak kat adik..aku pon pegi la kat dia..



"adik, jum la tido ngan kak "



"tak mau ah! " tutup muka ngan bantal..



erk..majuk la plak....besalahnya aku..kot jadi pape malam nie, sempat ke aku nak mintax maaf ngan adik ? iskkk tersengaja terpikir bukan2 la plakkk..takpe2..esok tidow ngan akak eh. sory.







pssstt : sayangi keluarga anda (*__*)








MyEm0.Com
terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

7 comments:

  1. biasa la tu ngusik2 antara adik beradik..hehe

    ReplyDelete
  2. wah...adik2 pon got blog a? woww

    ReplyDelete
  3. hehe tringat dulu2 sl gadoh ngn adik + abang.. tp bile dah besar rapat plak..

    akak yg baik niii.. :)



    p/s :jom komen untuk header baru hana's love nest.:)

    ReplyDelete
  4. nizam - hikk..betol2..da kawen nnti susah lak nk ngusik adik2..hikk

    i'm - hehee..btol 2..

    peipei - ha ah..diorg ngade nk wt blog gak..hehe

    anne - hehe..gado2 manja antr adik2 leh eratkan hbgn kan ;)

    ReplyDelete
  5. comel ah
    tringat mysis slalu wt cntu
    at last i tdo ngn my dad
    hahaha
    lg best

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+