Meludah di tempat awam : macho atau jelita ?

www.tips-fb.com

salam ;)




from : google -.-


Meludah di tempat awam ? wow machonya beliau meludah kot tingkap kereta. Ludah pakej ngan kahak pulak tu..wow wow i loikess~~ okei, annoying kan?



Cuba korang bayangkan, sedang korang enak menikmati keindahan alam sekitar, mengkagumi setiap ciptaan Allah s.w.t, kemudian, korang terpandang sorang mamat ni meludah siap dengan kahak lagikk..konpem yang terlintas di pikiran korang hanyalah pekataan-pekataan mencarut such as babon, hanjeng dan lain-lain lagik..tapi, kalau korang masih lagi waras, konpem korang akan cakap camni, "MasyaAllah, pe jadahnya laki ni meludah merata. Dah tua-tua bangka pon tak reti2 nak kawal air liur ke hape".


google punye :]



Bak kata adik aku, " yang akak pi tengok tu nape??"

Eh dah nama pon terpandang, tertengok, terlihat,ternampak, ter ter ter terengganu. Nak wat camno? Kalau diberi pilihan, aku pun tak nak tengok. Tapi, dah aku tertengok dan terpandang, "boleh pandang-pandang, jangan pegang-pegang" ..erk..tetibe je.. memang nak kena luku kan. ngee~



Tak salah kalau nak meludah tapi tengok le tempatnye jugak. Kalau korang jenis yang kejap2 ludah kejap2 ludah macam tok bomoh ngah baca jampi serampah jerk, aku cadangkan korang pi jumpa doktor. Cek korangnye air liur. Kot la terlebih air dalam mulut tu kan.




Opkoz lah benda nih akan jadi pekara yang menjengkelkan kalau awek[s] atau pakwe[s] korang buat perangai camnih. Tapi tak tahu la kot salah satu ciri-ciri lelaki atau wanita idaman korang ialah gemar meludah di tempat awam..ekeekee ;p




google jugekk -.-

Akhir kata, jagalah kebersihan alam sekitar dan jangan meludah sesuka ati korang jerk. okei ? bagus..dengar kata semuanya yea..muehehe



Photobucket

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

47 comments:

  1. mane ade macho or jelita. ahh.
    tak suka org meludah!

    ReplyDelete
  2. aku ada sorang kawan nie, kejanya memang meludah. cikgu tengah mengajar dalam kelas, noleh dia angkat tgn,"cikgu, nak keluar kelas jap. air liur dah penuh". buat lelaki di luar sana, meludah tak macho. kurang sopan okeh. -.-'

    ReplyDelete
  3. gila menyampah.nk2 kalau time bawak kete lepas tuh, org dlm kete sebelah ludah air liur. nak je lempang. boleh tak? huhu

    ReplyDelete
  4. tak elok di pndang kn..klu benor la nk ludah pun cari tempat tersembunyi..

    ReplyDelete
  5. eeee..tak berkenan dgn org suke ludah merate2 niiee

    ReplyDelete
  6. so disgusting..haihh..kalau sy ni berkauasa suh org tu jilat balik

    ReplyDelete
  7. ahha betul2,,org suke meludah ni mncemarkan pndgn -,-

    ReplyDelete
  8. lagi sakit hati org meludah time kita ngah makan..
    pergh..mmg bertambah selera nak makan..

    ReplyDelete
  9. bengang j bila tgk orang ludah suka hati je kat tempat yg tak sepatutnya .. hmm

    ReplyDelete
  10. sungguh tak senonoh
    kalau nak termeludah juga, sorok2lah dari pandangan orang
    nanti orang kata kurang ajar, marah pulak
    kan? kan?

    ReplyDelete
  11. betul2! suke2 hati jer nk mencemarkn alam. huhu
    lain la kalau diludah tu kelaur emas ke ape ke. huhuh

    ReplyDelete
  12. stuju2...x suka org yang meludah merata-rata..kdg2 siap dgn kahak sekali..huh

    ReplyDelete
  13. @afiqah setuju dengan kamu. tak suka jugak orang yang gemar meludah. -.-

    ReplyDelete
  14. @saff'sWords hehe ada gak masalah macam ni ya.hehe

    ReplyDelete
  15. @Puteri Iqa Izyan ha boleh2..silakan..kita pun rasa nak wat camtu gak

    ReplyDelete
  16. @Syafiq Rosli itu le..ni kat tempat ramai orang gak la dia nak meludahnye

    ReplyDelete
  17. @sugar2 kapas strawberry i wish to do so..nak je dia jilat2 balik ludah dia tu..haish

    ReplyDelete
  18. @manggosteen owh adakah orang yang buat perangai camtu..hiskk tak enak dipandang tul perangai camtu

    ReplyDelete
  19. @tehr betul tu..padahal memang dah sah sah kurang ajaran..heehe

    ReplyDelete
  20. @ifah haha betul gak tu..kalau keluar emas, aku pon nak meludah..hahaa

    ReplyDelete
  21. @cik ciput eiuww~rasa nak lempang2 je kalau jumpa dengan orang camtu

    ReplyDelete
  22. haha suka ah cara awak tulis..macam boleh geng lah..hehe ;)

    eh eh orang temerloh cakap, orang yg meludah di khalayak ramai itu habat okay..means sangat pengotor..huhu

    ReplyDelete
  23. huduh bebenor la kalo org mcm tu...ish2..tak patut sungguh haish

    ReplyDelete
  24. antara perangai yang ditunjukkan live di tv..semasa pemain bola bermain..pasti ada aktiviti meludah ni..tak nampak macho pun..huhu

    ReplyDelete
  25. eeuua...bagus ke?
    meluat lagi ada la..haha
    buruk lo..

    ReplyDelete
  26. owhhh mmg teruk oh cmtuh
    nak2 kalau yg dok tarik skali kahak dia sebelum ludah
    x.x"

    ReplyDelete
  27. oh sangat tak suka orang meludah ni,sangat tak sopan bila meludah dimerata tempat..

    ReplyDelete
  28. pengotor la meludah-meludah ney! kalau dya ada penyakit, tak nye dye da sebarkan virus? ei!

    ReplyDelete
  29. perangai huduh la kalu meludah tempat awam ni
    eiiiiee jijikz la

    ReplyDelete
  30. @efa memang huduh..semak pandangan je kan

    ReplyDelete
  31. @tengkorakemas ha ah la kan. Nape pemain bola suka meludah kat padang ek?

    ReplyDelete
  32. nak ludah pun cover2 ar sikit kot, tgk tempat tu ada orang ke tak, wat geli je kalau org lain tgk

    ReplyDelete
  33. @syahrilhafiz haha memang tak elok dipandang dan boleh mengakibatkan timbul perasaan meluat..haha

    ReplyDelete
  34. @Fakhrur Razi berkata owh yeak! nak2 lagi yang kahak pekat.muahhahahahaa

    ReplyDelete
  35. @enyheartsdiamond betul gakkan..air liur pun leh menyebabkan jangkitan penyakit

    ReplyDelete
  36. cikbelog, membe saya ketika kerja diludah oleh mereka dri tngkt ats..terkedu melihatnye..ceit!!

    ReplyDelete
  37. @Din OMG, sangat teruk perbuatan tu.kesian kawan kamu

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+