hey, cikbelog dapat awards lagik :]

www.tips-fb.com
salam :)

Hai. Nama saya cikbelog. Saya nak mintak maaf sangat2 kat kekawan yang bagi awards kat saya sebab saya lambat amix award-award dari kekawan..ceh macam banyak je la kan.. award-award gitue..ekekeke..sori la u ols..sesoriii sangat sevav eh sebab saya iaitu cikbelog agak kebizian ciket..ehekks..bizi la sangat kan...sila jangan hempuk-hempuk saya~~ngee~~



okei kekawan sekalian..mari dekat-mari dekat...tadaaaa~~


award dari Afizz


okei, sila buat muka kagum ya u'ols semuaaaaa...(o_o)


Chumilkan award nie ? dibuat khas untuk saya..hee..tak tak..saya tak bangga. Cuma saya kagum sebab saudara Afizz telah mencipta sebuah award yang sangat cantik ;).


Terima kasih sayang eh eh terima kasih kepada Afizz dan maafkan cikbelog yea sebab baru amix award ni dari kamu .heee. Sila jangan marah yea Afizz sayam :)


Okei, u ols boleh la singgah ke belog Afizz ni. Afizz merupakan pemilik blog memoriseorangmuda.blogspot.com [klik sini] . So, jemputlah menempek di blog Afizz yea. Jangan risau, Afizz ni baik orangnye..sape2 pun boleh singgah di belog beliau ..sila sila lah yea.. :)


Baiklah baiklah , sila buat muka suprise lagik...tadddaaaaa (o_o) hohoo..memang suprise muka korang..hekhekk




award dari Princess 5050



hoyeahh! award ni datang dari cik comel lagi cun iaitu Princess 5050..ohoo..trimass...terima kasih yea sayam ;)

so, inilah dia 7 things about me (",)




Award seterusnya dari Chenta . Wahh sangat gumbira dapat adiah ini. Nah, sila tengok adiahnya ya adik-adik, kakak, abang-abang, uncle dan untie sekalian.

Photobucket


Tenkiu3..akhir kata, tenkih eh tenkiu kepada kawan-kawan yang bagi awards ni pada cikbelog..trimass yaa.. sayang u ols ! (-.-)



Photobucket

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

4 comments:

  1. woah woah
    3 award sekali dapat ;D
    congrts~~

    mmg suka kumbang ker diberi je award yg 1st tuh?
    hak2

    ReplyDelete
  2. @Fakhrur Razi berkata hee dapat award tu sebab before ni cikbelog guna layout kumbang tu tapi skang dah tukar dah layout, jadi dah tak de kumbang,,heee

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+