hey, cikbelog dapat awards lagik :]

www.tips-fb.com
salam :)

Hai. Nama saya cikbelog. Saya nak mintak maaf sangat2 kat kekawan yang bagi awards kat saya sebab saya lambat amix award-award dari kekawan..ceh macam banyak je la kan.. award-award gitue..ekekeke..sori la u ols..sesoriii sangat sevav eh sebab saya iaitu cikbelog agak kebizian ciket..ehekks..bizi la sangat kan...sila jangan hempuk-hempuk saya~~ngee~~



okei kekawan sekalian..mari dekat-mari dekat...tadaaaa~~


award dari Afizz


okei, sila buat muka kagum ya u'ols semuaaaaa...(o_o)


Chumilkan award nie ? dibuat khas untuk saya..hee..tak tak..saya tak bangga. Cuma saya kagum sebab saudara Afizz telah mencipta sebuah award yang sangat cantik ;).


Terima kasih sayang eh eh terima kasih kepada Afizz dan maafkan cikbelog yea sebab baru amix award ni dari kamu .heee. Sila jangan marah yea Afizz sayam :)


Okei, u ols boleh la singgah ke belog Afizz ni. Afizz merupakan pemilik blog memoriseorangmuda.blogspot.com [klik sini] . So, jemputlah menempek di blog Afizz yea. Jangan risau, Afizz ni baik orangnye..sape2 pun boleh singgah di belog beliau ..sila sila lah yea.. :)


Baiklah baiklah , sila buat muka suprise lagik...tadddaaaaa (o_o) hohoo..memang suprise muka korang..hekhekk




award dari Princess 5050



hoyeahh! award ni datang dari cik comel lagi cun iaitu Princess 5050..ohoo..trimass...terima kasih yea sayam ;)

so, inilah dia 7 things about me (",)




Award seterusnya dari Chenta . Wahh sangat gumbira dapat adiah ini. Nah, sila tengok adiahnya ya adik-adik, kakak, abang-abang, uncle dan untie sekalian.

Photobucket


Tenkiu3..akhir kata, tenkih eh tenkiu kepada kawan-kawan yang bagi awards ni pada cikbelog..trimass yaa.. sayang u ols ! (-.-)



Photobucket

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

4 comments:

sila senyum sebelom komen +__+