praktikal kali kedua : aku dan pokok getah

www.tips-fb.com
Assalamualaikum dan heyyyy bebudak, pak cik makcik, abang kakak yang cantik lagi kacak.



*sila abaikan tangan ibarat karam singh walia*


Baiklah. semalam saya pegi tengok sekolah untuk praktikal kali kedua. Teruja bukan main lagi aku eh saya bila tengok sekolah tu. Cantik sangattt. Walaupun kawasan kampung, tapi ternyata sekolah tu sangat cantik dan bersih. Tapi, saya tak tahulah kenapa, saya dan pokok getah memang takleh dipisahkan lagi dah. Praktikal kali kedua, sekali lagi , saya ditempatkan di kawasan ladang getah. Nampaknya saya dan ladang getah ibarat isi dengan kuku.



ggggrrrrr~~stress betul bila pikirkan tentang rumah sewa ni. Walaupun praktikal ni semester depan *bulan 7*, tapi saya harus berusaha untuk mencarinya dari sekarang (pulun giler~ahaahhaa). Eh, betullah, nanti tak de la saya pening-pening lalat nak pikir tentang rumah sewa tu kan ? setuju tak ? *sila lambai gaya usop wilcha*hahahakkk.

ehem2..untuk pengetahuan umum korang semua, kat depan sekolah tu, ada klinik desa. ehemm..saya harap ada la jururawat lelaki atau doktor lelaki yang masih single dan available kat klinik desa tu. Manalah tau kot berjodohan dengan saya ke kannn kannnnn..Almaklumlah,berkat berpraktikal di bulan puasa...heeehekkk.


Akhir kata, doakan saya dapat umah sewa ya. Kalau tak dapat, tepaksa la berulang alik naik motor RXZ tu. vrrrrooooooooooommmmmmmmmm.





Nota cikbelog : Ada yang tanya kat mana saya dapatkan katon-katon yang comel. so, bagi menjawab pertanyaan itu, katon yang comel-comel tu saya rembat kat SINI .


Buat geng 701, sori tak kelik korangnye iklan semalam. kebizian ciket. sekarang saya redy untuk klik iklan korang..vrrrrrrrrrooooooommmmmmmm

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

5 comments:

  1. peh, dahsyat ah, naik rxz eh,

    ReplyDelete
  2. rxz sape ko nak rembat?

    ReplyDelete
  3. wahhh..hebat lah naik rxz..nampak betis weh kalo pakai baju kurung naik rxz..hahaha

    ReplyDelete
  4. tak sabar2nya dia nk buat practical. hehe

    ReplyDelete
  5. @apik pehe pakai seluar panjang, xle nampak betis.hehehe

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+