Menjana Pendapatan bersama Iklan Panduan 701

www.tips-fb.com
Assalamualaikum dan hey peeps! :)

Hari ni cikbelog nak kongsi satu lagi acara menarik yang patut disertai oleh semua bloggers. Apa lagi kalau bukan acara tempek menempek iklan. Heh, coba kau cakap, bloggers mana yang tak suka tempek iklan ? pastinya semua suka kan. paling tak pun, korang tempek nuffnang. Selain daripada blogging, boleh la tambah seposen dua dalam bank. Kan masyukkk kalau cam gitu.


Iklan yang cikbelog akan kongsikan bersama korang semua ialah Iklan 701 Panduan. Cikbelog terbaca tentang iklan ni pun kat blog pokcikejoy. Nak tahu macam mana contoh iklan tu ? tengok bawah niee...bawahh ni ya adik-adik, kakak, abang, pok cik mok cik semuaa.



Haa..inilah dia contoh iklan 701 yang telah berjaya ditempek di belog cikbelog
(yang ditanda dengan arrow merah)




aii takkan tengok je ?? klik la iklan tu untuk tau lebih lanjut. keh2..promote ciket~



Pasti korang tertanya-tanya sama ada status kat nuffnang akan berubah ataupun tidak sekiranya menggunakan iklan ini. Betul tak ? Maka, jawapannya ialahh................ jengg jengg jengg......... TIDAK... tak percaya ? ha silalah percayakan diri anda.


Berdasarkan pemahaman cikbelog, iklan ni tak mengganggu status nuffnang. Menurut PCE yang telah pun menggunakan iklan ini, status beliau tidak ditarik balik. Jadi, kalau korang nak konpem, korang boleh la try and error. Bukan senang untuk senang kan ? Cikbelog pun nak tengok jugak, sama ada iklan ni akan mengganggu status nuffnang atau tidak. So, cikbelog akan bagi masa seminggu untuk pastikan sama ada iklan ini akan mengganggu status nuffnang atau tak. Sebarang keputusan, akan cikbelog bagitau kemudian. Okei ?


Menariknya tentang iklan ni, anda boleh klik iklan ni banyak kali. Tapi ko jangan la melampau sangat pi kelik 100kali kat iklan sendiri. Korang pegi la klik iklan ni kat blog kawan-kawan yang ada iklan ni at least 2 kali sehari. Don't be gelojohs okei. Jadi, korang kena bijak pilih iklan yang diberi dan tempek kat tempat yang senang pengunjung blog korang nak tengok dan klik dengan senang hati. Ada paham ?


Bagi mereka yang berminat untuk menyertai iklan ini, anda bolehlah :


KLIK SINI

atau ini

http://adnetwork.701panduan.com/


Bagi mereka yang masih lagi pening-pening lalat, bolehlah buat rujukan untuk dapatkan maklumat lebih lanjut dengan klik pada INI .


Ha, tunggu apa lagi ? jom kita cuba try test besama-samaaaa :)





pastinya ini bukan MLM atau Skim Cepat Kayoo.


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

5 comments:

  1. skg ni malas giler nk godek2 blog ni..update tu pun nasib baik..huhu

    ReplyDelete
  2. @emieysandra ha nape camtu emiey? praktikal kan da abes.hehe

    ReplyDelete
  3. hee~
    menarik lah.
    u try dulu. nnti bagi feedback ok. hehe.
    :)

    ReplyDelete
  4. wahh menarik tu... terima kasih berkongsi

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+