Setia pada yang satu itu lebih baik

www.tips-fb.com
Salam :)



Hai.

Awak seorang insan yang setia ? tak ? ya ? suka hati koranglah nak setia ke tak. Itu hak korang. Kadang-kadang, terlampau setia pada cinta sesama manusia memang boleh menyeksa jiwa. Eh, bukan isu setia pada cinta yang aku nak gebangkan. Aku cuma nak bagitahu yang aku tak lagi menggunakan ID. Kenapa ? mungkin sebab aku seorang yang setia. ;p



Kelmarin la kan, saya cuba IntenseDebate (ID). Menarik juga. Kalau korang ada baca entri aku yang ini dan bagi komen pada entri tu, terima kasih sangat-sangat ya. Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi bagi pendapat. Tapi sayangnya komen-komen tu tak leh dipaparkan lagi dah since aku dah tak guna ID.



Ada yang cakap ID menyenangkan, ada juga yang tak berapa suka ID ni. Takpe. Semua komen anda, saya terima sebab saya memang sangat-sangat perlukan pendapat anda semua. Maka, supaya saya tak de rasa konpius, tak de rasa risau kot lah korang takleh nak komen kat entri saya (macam adolah kan orang nak mengomen..keh3) , maka saya pon bertukarr kepada comment blogspot yang biasa.



Mungkin, itu lebih mesra pengguna dan memudahkan anda semua sebagai pengguna blogspot. Saya pon sejujurnya masih tak sedia nak guna ID tu. Saja je gatal nak try cuba test guna ID bagai tu.hehee..


Maka, dah alang-alang ada sedikit masa untuk ngadap blog ini, saya pun luangkan lah masa untuk tukar baju blog saya ni. cantik tak layout baru ? hahaa..masih mengekalkan pink kerana warna pink membuatkan blog saya kelihatan muda dan jelita lebih dari biasa.




new..like ? no like ? dislike ? like little little ?



Kalau bab layout atau background blog, saya memang takleh nak setia pada yang satu. Mesti rasa nak tukar-tukar ibarat tukar boiprend. ;p


So, sampai di sini sahaja laporan pada hari ini. Maka, betemulah kita di lain masa pada hari dan waktu serta tarikh dan bulan yang tak sama. boii boiii..ngantok ah!

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

24 comments:

  1. layout baru lawa..pinky..hehe

    ReplyDelete
  2. comel...semua pun comel...~,~

    ReplyDelete
  3. harus setia..so lebih mudah nk trust kan

    ReplyDelete
  4. tak perasaan plak dah bertukar wajah blog nie, engtkan rumah sape tadi, hehe

    ReplyDelete
  5. pink cantik kan ? hikhik! ;)
    nice header lahh dear!

    ReplyDelete
  6. saye pun minat pink...(Sambil makan pink guava)

    ReplyDelete
  7. suka pink juga!! gurly gitu kan?? hehe

    ReplyDelete
  8. @oyabetul tu oya. kalau tak setia susahla nak trust :)

    ReplyDelete
  9. @tiabetul tu tia. Pink cantik.hehe tengs :)

    ReplyDelete
  10. ololo..tomeii la...ajar ecah boleh?hee

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+