Cikbelog kini menchoba IntenseDebate untuk Comment

www.tips-fb.com
Salam :)


Hai. Hai dan Hai lagi kat korang semua. Saya mencuba sesuatu yang baru pada hari ini. Macam ni kesahnya. Tadi, lepas habis kelas pada pukul 12.30 camtu la kan. Saya pegi basuh baju pastu mandi pastu pastu..ceh pe jadah aku nak citer semua ni kat kau orang semua kan ?


Baiklah. Kembali pada tajuk asal entri ini. Semalam, sambil-sambil buat perbincangan tentang tugasan yang diberi oleh pensyarah besama kawan-kawan, saya terpikir untuk mencuba IntenseDebate Comment, see..sedang buat kerja pun saya pikir blog. Betapa rindunya saya kat blog ini.


Maka, tadi bersamaan pukul duo lebih-lebih, dengan tekadnya saya mencuba IntenseDebate Comment. Korang tahu tak IntenseDebate Comment tu camna ? Kalau tak tahu, korang try pegi kat klik untuk komen tu, yang kat bawah entri ni. Nampak tak perubahan pada ruangan komen ? Ha, camtulah IntenseDebate Comment. Justeru itu, kalau korang rasa agak bermasalah nak komen di entri aku ni, korang bagitahu la aku ya. Eh aku pulak. Saya lah. heehe..


Okei. Itulah kesahnya untuk entri pada kali ini.







Nota Siku : Maaf sangat tak dapat blogwalking puas-puas, skodeng-skodeng blog korang. Maaf sangat. Jadual semester ini sangatlah bizi yang amat. Aku sebok sampai tak sempat nak kentut pun okei ! hadoi.. Pada mereka yang tag saya untuk kontes, maaf sangat tak dapat luangkan masa untuk join. Last but not least, sudi-sudilah lawat blog saya dan bila saya free saya akan reply komen dan jejak korang. okei :)

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

2 comments:

  1. aik, ni komen can bese ag cikbelog, huhu

    same la kite,
    sangat bizi sem ni, aiyaakk!

    ReplyDelete
  2. @MiszMaryaNe cikbelog baru je buang komen tu.hehee blog ni dalam proses baik pulih.hee

    ReplyDelete

sila senyum sebelom komen +__+