Showing posts with label marah. Show all posts
Showing posts with label marah. Show all posts

saya kecewa lagi..boleh tolong saya tak ????

www.tips-fb.com


hati saya sedih lagi
hati saya kecewa lagi
kenapa !
kenapa harus di mungkiri janji ini
kenapa !
why ???
kenapa ??


saya yang tak faham awak ?
atau awak yang memang tak nak faham saya ?
orang kata
makin lama kita bersama
kita akan saling mengenali
saling menyayangi
saling menghormati
tapi kita ??


saya tahu
awak ibarat durian
saya hanya sebiji timun
apa yang awak nak saya lakukan
tulus..
saya patuh
saya tahu keadaan ni takkan berubah
melainkan saya yang berubah

mungkin..
betul kata ibu
saya harus sedar tanggungjawab ini
saya yang berani terima
saya yang harus tanggung
tapi..
saya kecewa
saya nak balik minggu ni..
kenapa korang wat kelas ganti minggu ni hah??
kenapa???
dah elok2 nak wat minggu depan..
nape tukar minggu ni pulakKkk??
hadoii..
dah la minggu depan saya tak leh balik dah..
sedih tau takkk!!

opss..
maaf..
emosi saya terlebih..
saya akan cuba bersabar..
dua tahun je lagi kan..
sabar..
sabar...







terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

penyakit hati datang lagi

www.tips-fb.com

mood : otak tak berfungsi seketika




aku tak nak cerita lebih2..
tapi sekadar nak berpesan kepada mereka yang bakal bergelar guru
tolong dan tolong dan plezlah
jangan berusaha bersusah payah mencari kesalahan anak murid anda jika mereka tiada kesalahan..

sila dan tolong amix perhatian pada kata2 ini
jangan kerana nak menutup malu anda
anda dengan sengaja berusaha mengorek dan menggali kesalahan anak didik anda
dan akhirnya anda temui satu perkara yang sangatlah bodoh untuk disalahkan pada anak didik anda..

tak rugi andai diakui saja kesilapan
bukankah itu lebih toleransi?




biasalah..beliau juga manusia biasa..
pasrah saja ~

.
.
.
.
.
.
.




kenapa aku dicampak di cini?
bersyukurlah..
sekurang2nya kau temui masa depan di cini..


lol~



hidup tanpa amarah bukan lumrah






MyEm0.Com
terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]