Showing posts with label kecewa. Show all posts
Showing posts with label kecewa. Show all posts

saya kecewa lagi..boleh tolong saya tak ????

www.tips-fb.com


hati saya sedih lagi
hati saya kecewa lagi
kenapa !
kenapa harus di mungkiri janji ini
kenapa !
why ???
kenapa ??


saya yang tak faham awak ?
atau awak yang memang tak nak faham saya ?
orang kata
makin lama kita bersama
kita akan saling mengenali
saling menyayangi
saling menghormati
tapi kita ??


saya tahu
awak ibarat durian
saya hanya sebiji timun
apa yang awak nak saya lakukan
tulus..
saya patuh
saya tahu keadaan ni takkan berubah
melainkan saya yang berubah

mungkin..
betul kata ibu
saya harus sedar tanggungjawab ini
saya yang berani terima
saya yang harus tanggung
tapi..
saya kecewa
saya nak balik minggu ni..
kenapa korang wat kelas ganti minggu ni hah??
kenapa???
dah elok2 nak wat minggu depan..
nape tukar minggu ni pulakKkk??
hadoii..
dah la minggu depan saya tak leh balik dah..
sedih tau takkk!!

opss..
maaf..
emosi saya terlebih..
saya akan cuba bersabar..
dua tahun je lagi kan..
sabar..
sabar...







terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]