masih macho walaupon tak terpilih untuk BPM 2010..miahahayoooyooo wahsup wahsupp..agak lewat sebenarnya aku hupdate entri nieh. Nak wat camno, ai bizi dengan segala urusan negara yang tak dapat dielakkan. ceh. stekmen meluat.
okeh2..berbalik kepada tujuan asal entri ni. Tahniah kepada semuaa semuaaa semuaaaaaaa yang terpilih untuk undian peringkat kedua bagi Blog Pilihan Malaysia 2010 kategori Blog Baru Pilihan. Cepat2 mulakan kempen anda. Minggu depan dah boleh ngundi dah.
Kepada mereka yang tak tersenarai. Contohnya aku lah kan.haha tak mengapa. Jangan duk nangis menggelupur sebab korang tak tersenarai. Tahniah buat diri sendiri sebab, sekurang-kurangnya kita berani mencuba. Lain kali, kalau ada lagik, kita join lagi. Kalau kalah lagik, join lagi sampai pengundi-pengundi meluat nengok nama korang. Asyik tersenarai tapi tak menang-menang. Konpem diorang pakat undi sampai korang menang dengan harapan, korang tak yah join lagi dah pasni.haha buleh gitu? ;p
Terima kasih daun keladi kepada mereka yang sudi undi Dunspeakme. Sayang korang lahhhh
okeh2..berbalik kepada tujuan asal entri ni. Tahniah kepada semuaa semuaaa semuaaaaaaa yang terpilih untuk undian peringkat kedua bagi Blog Pilihan Malaysia 2010 kategori Blog Baru Pilihan. Cepat2 mulakan kempen anda. Minggu depan dah boleh ngundi dah.
Kepada mereka yang tak tersenarai. Contohnya aku lah kan.haha tak mengapa. Jangan duk nangis menggelupur sebab korang tak tersenarai. Tahniah buat diri sendiri sebab, sekurang-kurangnya kita berani mencuba. Lain kali, kalau ada lagik, kita join lagi. Kalau kalah lagik, join lagi sampai pengundi-pengundi meluat nengok nama korang. Asyik tersenarai tapi tak menang-menang. Konpem diorang pakat undi sampai korang menang dengan harapan, korang tak yah join lagi dah pasni.haha buleh gitu? ;p
Terima kasih daun keladi kepada mereka yang sudi undi Dunspeakme. Sayang korang lahhhh












