Showing posts with label Blog Baru 2010 pilihan. Show all posts
Showing posts with label Blog Baru 2010 pilihan. Show all posts

Jangan Sedih Kalau Tak Tersenarai Dalam Undian Peringkat Kedua BPM 2010 (BBP)

www.tips-fb.com
Salam :)

masih macho walaupon tak terpilih untuk BPM 2010..miahaha


yoooyooo wahsup wahsupp..agak lewat sebenarnya aku hupdate entri nieh. Nak wat camno, ai bizi dengan segala urusan negara yang tak dapat dielakkan. ceh. stekmen meluat.


okeh2..berbalik kepada tujuan asal entri ni. Tahniah kepada semuaa semuaaa semuaaaaaaa yang terpilih untuk undian peringkat kedua bagi Blog Pilihan Malaysia 2010 kategori Blog Baru Pilihan. Cepat2 mulakan kempen anda. Minggu depan dah boleh ngundi dah.


Kepada mereka yang tak tersenarai. Contohnya aku lah kan.haha tak mengapa. Jangan duk nangis menggelupur sebab korang tak tersenarai. Tahniah buat diri sendiri sebab, sekurang-kurangnya kita berani mencuba. Lain kali, kalau ada lagik, kita join lagi. Kalau kalah lagik, join lagi sampai pengundi-pengundi meluat nengok nama korang. Asyik tersenarai tapi tak menang-menang. Konpem diorang pakat undi sampai korang menang dengan harapan, korang tak yah join lagi dah pasni.haha buleh gitu? ;p


Terima kasih daun keladi kepada mereka yang sudi undi Dunspeakme. Sayang korang lahhhh


ini adiah untuk kamu semua sebab sudi undi saya :]




terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

Jom Undi 111 untuk Dunspeakme

www.tips-fb.com
Photobucket


Salam.. :]


Hye..eh saya terlambat.Dah ramai yang update tentang Undian Peringkat Pertama bagi Kategori Blog Baru 2010 (Pilihan). ehee..dup dapp dupp dappp..Bedebar pulak..ada ke yang mengundi blog ni.hee tak pe..Jika anda suka blog saya, maka, jangan lupa undi 111 ya :]




VOTE POLL KUMPULAN 3.. NO. 111



Photobucket



Selamat Mengundi semua :)



Untuk mengundi sila klik [SINI]



Tempoh undian akan berakhir pada pukul
7.00 pagi bersamaan 17 Disember 2010.



Terima Kasih kepada kamu yang mengundi..sayang korang juta-juta lemon..hikhikk

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

Cara Mengundi Blog Baru (2010) Pilihan

www.tips-fb.com
Salam :)

Photobucket
DUNSPEAKME TERSENARAI DI KUMPULAN 3 -.-





Shantex tak banner untuk undian? wkakaka..melampaui kepala batas tak banner tu? hahaahaa..


okei..Berbalik kepada tajuk yang menjadi topik perbincangan hangat di antara bloggers baru pada kali ini iaitu tentang BPM - Blog Baru (2010) Pilihan. Aku nak bagitahu tentang cara-cara mengundi Blog Baru (2010) Pilihan. Padahal aku je yang yoo yooo 0oo tentang menda nieh..ceis *dasar muka tak berapa nak malu.. >_<>


Cara Mengundi

* Undian peringkat pertama - semua kumpulan akan dibuka serentak untuk undian peringkat ini. 5 blog bagi setiap kumpulan yang mendapat undian tertinggi akan layak ke undian peringkat kedua..

* Undian peringkat kedua - 50 blog (5 blog dari 10 kumpulan = 50) akan dihimpunkan untuk diundi. pemenang gelaran blog baru (2010) pilihan akan diumumkan dalam bentuk top 5. harap anda setuju..

* update : keputusan undian peringkat kedua akan diumumkan dalam bentuk top 10, sempena tahun 2010..

* Senarai undian nanti akan dikeluarkan dalam bentuk nombor blog anda seperti dalam senarai, bukannya nama blog anda..

* update : gadjet poll akan digunakan, anda hanya undi nombor blog pilihan anda.. tidak perlu tulis nombor blog pilihan di ruangan komen nanti..

Psstt : semasa undian, hanya nombor giliran yang dipaparkan, dan bukannya nama blog. Maka ingat 111 ingatlah DUNSPEAKME. Justeru, vote 111 untuk DUNSPEAKME. hee.. :]




ha..jelas? Clean and clear tak? aku copy dan paste je cara undian tu. Kalau aku hurai ikut kefahaman aku, nanti terbabas plak pemikiran korang.hihii..


Maka, tunggu apa lagi kawan-kawan. Kalau anda tertarik tergoda dan terpikat dengan blog dunspeakme yang waaawaavooomm lagi tebaboommm nie, silalah undi saya ya. eh, minggu depan tau stat undi. Minggu ni sesi beramas mesra supaya u ols semua tahu nak undi yang mana satu blog idaman u ols .




Ingat 111 ingat Dunspeakme :]






saya budak baru belajar
bukan juga blogger hebat

eh..itu bukan pantun 2 kerat okei..miahaha
terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

Tersenarai di Blog Baru (2010) Pilihan

www.tips-fb.com
Salam :)



klik imej untuk ke Blog Pilihan Malaysia 2010




Sakit gigi makin berkurangan tatkala melihat dunspeakme.blogspot.com turut tercalon dalam Senarai Blog Baru (2010) Pilihan pada senarai ketiga. Alhamdulillah. Walaupun hanya tersenarai, belom pasti menang ke tak, ai tetap gembira yippiieee hipp hipp hoooreeeyyy.. :]




klik [SINI] untuk ke senarai ketiga Blog Baru (2010) Pilihan



Nombor cikbelog 111..agak2 korang nombor tu betuah ke tak? miahaha..


apa-apa pun, selamat berjaya kepada semua peserta. Sama-samalah kita menjayakan dunia blog tanpa sebarang kontroversi serta cuci dari segala sampah-sampah dan kotoran. okei?






pssttt : jangan malu dan segan untuk undi dunspeakme bila undian dah dibuka nanti ,okei sayang-sayangku sekalian..hee :]






Walaupon sakit gigi, aku tetap habiskan kek coklat dengan senang hati..haha


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

Blog Pilihan Malaysia 2010 : Blog Baru 2010 Pilihan

www.tips-fb.com
Salam :)


Hey2 semua..aha malam ni cikbelog nak join Blog Pilihan Malaysia 2010 : Blog Baru 2010. Korang tahukan apa itu Blog Pilihan Malaysia 2010? disebabkan tak de yang nak mencalon, maka cikbelog calonkan blog sendiri untuk kategori Blog Baru 2010..buleh gitu?haha




oppss oppss..bukan cikbelog gilos glamour tau tapi sesaja je nak join, tambah kenalan di samping mempromote blog. Bak kata idola cikbelog, kita kena bijak grab peluang untuk mempromote blog kita nieh. So, cikbelog grabbb la pelaung eh peluang nieh. :)


Jadi, kalau nak join silalah klik sini ya atau klik gambar di bawah ini. okei sayang-sayang sekalian?hee



Baiklah, blog saya ni eh tetiba saya plakkan..haha..blog dunspeakme.blogspot.com ditubuhkan pada 2 Mei 2010. Kalau korang nak tengok entri pertama aku, bolehla korang klik sini ya..ha sini..sinii...muehehe [klik]




Korang, jum join ya..Sama-sama meriahkan dunia blog secara sihat, suci lagi murni :]


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]