Showing posts with label tajuk lawak. Show all posts
Showing posts with label tajuk lawak. Show all posts

Jom usha page atau group yang lawak kat Facebook

www.tips-fb.com
Hahahhaaahhaahakkk. Okei sangat lawak. Gelak mengekek-ngekek aku depan laptop bila baca group merapu kat Facebook. Macam-macam tajuk diorang create. Contoh ek contohnya page "Ape ke gila budak nih, tersengih-sengih macam selipar koyak je" dan "Suka hati aku lah kalau hari2 nmpk muka aku online dlm FB..FB ko ker FB aku??". See. tajuk pun dah menggelikan pankreas aku. Macam mana aku tak tegelak.

Ada lagi nieh. "Memang Aku Buat Status ni untuk ko Like Pown". ntah papekan tajuknya. Page yang ni plak memang ramai orang like : "P balek ! pasal kamu la kaki awok jadi macamni." Dah cecah 9,303 dah orang yang like page ni. Dialog dalam muvie Hantu Kak Limah Balik Rumah tu memang lawak-lawak.

Okei, ada satu lagi group yang bes iaitu " ~tangan didada mata keatas~". Profile picture pon memang poyo habis lah! hahaha tengok ek tengokk nih





*profile picture group ~tangan didada mata ke atas~*
kahhkahh rasa macam nak lempang aje kan.haha


Ha ada lagi. Ada lagi nihh " Asal Aku Like Mesti Kau Like Jugak " dan "Kesiannya takde orang like". haha memang kreatiflah otak orang yang mencipta tajuk-tajuk ni. Kalau korang rajin dan suka benda-benda lawak macam ni, bolehlah korang search kat Facebook tajuk-tajuk merapu yang menyeronokkan nih. Nah, aku dah listkan kat korang . hehe gegeh nak listkan jugak kat blog.haha


Kalau hang berani, hang mai la sini dok cakap banyak apa aihh~
Kau diam Peah kau diam Peah
Hehe~(ketawa sopan)~
saya bosan main Facebook tapi saya main jugak
Soley-soley
Jangan asyik tekan like jew, comment la jgk
Tau nak mengata orang je, hek ehh~
sy sian tengok xde sape like status awak so saya like la hehee
Ko bajet Ko hot, Ko ingat aku nak takel !!

dan banyakkk lagii (:

Facebook bertambah bes bila dapat tag page yang merapu ni kat komen. Contoh macam nieh



ni kawan aku meroyan duk mengomen guna tajuk page yang giler2 tu


Akhir kata, majulah facebook untuk belia.hakhakk daripada create page untuk menjatuhkan umat dan bangsa , baik create page lawak-lawak macam ni. Boleh gak aku gelak guling-guling. Betambah awet muda gitu. ;p


Assalamualaikum, tak jawab dosa, kalau jawab bertambah pahala. daaaa~


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]