Showing posts with label tahi ayam. Show all posts
Showing posts with label tahi ayam. Show all posts

info : keistimewaan tahi ayam

www.tips-fb.com


salam u ols :)

ini entri pendek sajork..saya teringin nak share info tentang tahi ayam. Mungkin ada antara kita yang tak tahu kepentingan dan kegunaan serta keistimewaan tahi ayam.kan kan?? lainlah kalau kau orang ni memang penggemar atau peminat setia ayam..konpem2 kau orang tahu keistimewaan tahi ayam kan ?


baiklah..




ini anak ayam



ini pulak
belog cap ayam yang bes..


try korang pegi blog ni..memang menarik!



okei2..cukup untuk merapu. Kita kembali kepada tajuk utama entri pendek ini iaitu keistimewaan tahi ayam.






info bernas ini diperoleh daripada majalah remaja :)



seee !

tahi bukan sebarang tahi..tapi tahi itu sangat berguna ! ceit! apa punya pengotor la kan cite tentang tahi ayam..hekhek..bukan apa..ini info tambahan sajork..Kot la kau orang nak jadi penternak ayam, kau orang kena tahu kelebihan tahi ayam ni supaya kau orang tak sia-siakan tahi ayam itu..heee




hah ! cite tentang tahi ni kan..eiii aku sangat la hangat hati bila ada seorang hamba Allah tuh berak tak flush! eii apa punya cun la tahi ko tu yea nak tayang kat semua orang ?? hiskkk



jadi, kalau kau orang guna public toilet atau tandas awam..diulangi sekali lagi public toilet!! sila flush tahi anda..eiuuu..!

hm..kisahnya, aku nak buang air kecik je tapi sebaik saja aku menolak daun pintu dan terlihat tompokan yang kurang enak, bergegas aku lari-lari anak menuju ke arah mumy sambil berkata..


" eiuuuu...ada tahik!!! kencing kat umah je lah! "

..hah terbantut terus kegiatan nak buang air tecik..mungkin dia tak flush sebab tak de air kot kan ? hmm

dah la..aku nak gi masak juadah berbuka kat bazar kejap! daaa..



pssttt : pendekkan entri ni? hee




terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]