
yeah! pastinya tu bukan muka aku la kan.
aku ni bukan la peminat kipas-susah-mati cik Gaga kite nieh. tapi aku suka la jugak ngan Gaga. masa kecik2 dolu slalu jerk dia main lompat tali ngan aku. hebat ah dia ni, slalu jadik juara lompat tali. tak sangka lak bila dah besar dapat jadik artis..Gaga, ko jangan lupa aku kat cini yeak..ko jangan wat2 lupa yang kita penah hirup budu sama2 di kala ujan menyimbah bumi..okeh dah, lupakan kisah zaman kecik2 dolu kala.
bagi aku Gaga nie memang berani dan pakaian beliau memang pelik ah! tapi aku tau, kaum lelaki konpem suka ngan cara beliau berpakaian kan kan kan? apa yang aku bakal tunjukkan ni ialah gambar beliau di bawah akta 18sx. sape2 yang tak cukup umuq lagi, sila cek line bg clear dulu baru leh tgk gamba2 nie taw.. aku tak mau bertanggungjawab kalau ati korang tetiba jadik gelap gelita disebabkan korang tengok gamba3 18sx nieh. ;p
yeah! berani mati punya pakaian. korang jangan suka2 lak nak pecah2kan buih2 tersebut.
hah! ni lagik 1. sape berani pakai camni? Rozita che wan pon tak brani kot nak pakai camni.
pakai camni untox ngaja budak tadika pon ok gak kan..budak2 harini cikgu nak ajar tentang katak! tengok cikgu nie..cam katak tak?aggaaggaaa~
teringin gak nak tengok gaya pelik camni kat kapet merah ABP-BH ..hekks
aku tak paham jiwa beliau yang berani gile~
ala2 cengkerang siput kan..chantex!
memang unik tul design baju beliau
konpem majalah ni laku cam cendawan goreng
aku suka baju yang right side tuh..unik, nak wt baju pengantin ok x?kan..memang over fashionable la Lady Gagap eh Lady Gaga nieh..btw, lagu alejandro bes gak! go Gaga gooo!
♥