
Korang tahu rupa tenuk tu macam mana? tahu ? tak tahu ? kalau tak tahu, try pegi kedai Google, then klik image then search la dengan suka hati. Jangan terkejut kalau korang nampak gambar gadis idaman lelaki Malaya, Lisa Surihani pun ada dalam pencarian tu. Tapi, kalau korang nak tengok gambar tenuk dengan lebih jelas, apa kata korang pegi depan cermin dan tataplah sepuas hati. Ha, itulah tenuk. kahh kahh kahh.
Tengah hari tadi dapat panggilan dari rakan
aku suka lelaki ni. aku tak tahu nama dia. gambar ni pun aku jumpa dalam google. ada sape2 yang kenal? sila ejaskan dia untuk saya. saya sukakan lelaki yang cintakan binatang. bukan lelaki yang berperangai macam binatang. eh kenapa tetiba guna saya? oh, kekeliruan identiti.
" weh, cepat-cepat. result dah keluar dah. cepat la pi tengokkk."
wah, dia sangat eksited. aku ? eksited jugak nak tahu sama ada aku lulus tak paper "Planning and Teaching Mathematic". eh betul ke nama paper tu ek..hhaa aku lupa. *sengal
wah, dia sangat eksited. aku ? eksited jugak nak tahu sama ada aku lulus tak paper "Planning and Teaching Mathematic". eh betul ke nama paper tu ek..hhaa aku lupa. *sengal
Alhamdulillah, bejaya meneruskan pengajian. Tapiii...tapi dan tapi pointer terkumpul aku jatuh mendadak! warghhh stress haku.
Cepat-cepat dail nombor 019-9867334 untuk berkongsi kegembiraan dan kesedihan besama mumy tersayang. heh, tu bukan nombor mak aku. gila apa aku nak tempek kat sini. Nanti tak pasal-pasal korang ngorat mak aku. Mak aku bekas ratu cantik negeri Kelantan okei.
tuuutt..tuttt..( ini adalah bunyi caller ringtone mak saya..caller ringtone ialah sejenis bunyi yang dihasilkan apabila..) eh apa jadahnye aku nak terangkan pasal caller ringtone
"hello" , suara mak aku persis suara lisa sughihani
"Mum, orang dah dapat result. Dapat ciput sajork", suara si anak persis Erra Fazira.
" Ha, itulah. Taun depan, tak payah duk ngadap Facebook duapulohpat jam . Blogwalking pun kurangkan. Kalau kamu berbelog jadik famous amos macam Hanis Zalikha tak pe jugak." Kata mak aku sampai aku tak terkata-kata.
warghh mak aku bandingkan aku dengan hamis jalikha? kecewa haku. soobb sooobb. mintak tisu satu!
Tak apo mak. Sayo akan belajar besungguh-sungguh pada semester hadapan. Saya takkan mengecewakan omak. Saya takkan mensia-siakan harapan omakk..sayo janji omak..janji. Silalah pecayo janji sumpah setia ini.
Ehem. Perasaan rajin akan membuak-buak untuk tiga bulan pertama bagi semester baru. Dan perasaan itu akan pudar bila tiba musim exam sebab aku sebok pikir bila nak kemas baju, kira cuti berapa hari, pikir pasal holiday, nak balik umah mak ke umah ayah ke umah nenek ke umah adik-adik ke umahhh eh berapa banyak umah aku ada.
Cepat-cepat dail nombor 019-9867334 untuk berkongsi kegembiraan dan kesedihan besama mumy tersayang. heh, tu bukan nombor mak aku. gila apa aku nak tempek kat sini. Nanti tak pasal-pasal korang ngorat mak aku. Mak aku bekas ratu cantik negeri Kelantan okei.
tuuutt..tuttt..( ini adalah bunyi caller ringtone mak saya..caller ringtone ialah sejenis bunyi yang dihasilkan apabila..) eh apa jadahnye aku nak terangkan pasal caller ringtone
"hello" , suara mak aku persis suara lisa sughihani
"Mum, orang dah dapat result. Dapat ciput sajork", suara si anak persis Erra Fazira.
" Ha, itulah. Taun depan, tak payah duk ngadap Facebook duapulohpat jam . Blogwalking pun kurangkan. Kalau kamu berbelog jadik famous amos macam Hanis Zalikha tak pe jugak." Kata mak aku sampai aku tak terkata-kata.
warghh mak aku bandingkan aku dengan hamis jalikha? kecewa haku. soobb sooobb. mintak tisu satu!
Tak apo mak. Sayo akan belajar besungguh-sungguh pada semester hadapan. Saya takkan mengecewakan omak. Saya takkan mensia-siakan harapan omakk..sayo janji omak..janji. Silalah pecayo janji sumpah setia ini.
Ehem. Perasaan rajin akan membuak-buak untuk tiga bulan pertama bagi semester baru. Dan perasaan itu akan pudar bila tiba musim exam sebab aku sebok pikir bila nak kemas baju, kira cuti berapa hari, pikir pasal holiday, nak balik umah mak ke umah ayah ke umah nenek ke umah adik-adik ke umahhh eh berapa banyak umah aku ada.
aku suka lelaki ni. aku tak tahu nama dia. gambar ni pun aku jumpa dalam google. ada sape2 yang kenal? sila ejaskan dia untuk saya. saya sukakan lelaki yang cintakan binatang. bukan lelaki yang berperangai macam binatang. eh kenapa tetiba guna saya? oh, kekeliruan identiti.