Tag 4 : Hepi ?

www.tips-fb.com
hye3 u ols..kali ni saya ditag oleh si chumel semut cutemiut . hoh, malam ni nak selesaikan hutang tag supaya tak bertimbun..ceh, cam la banyak sangat dapat tag..hohoo..

otei2, i ols nak jawab soalan tag nieh..

1

2

3



jawabbbbbbbbbbbb!!


:
:
:



:1 Adakah anda happy sekarang ?
ya, saya sangat hepi sekarang, kini, dan now ;)

:2 Kenapa anda happy ?
saya hepi kerana saya memang bersiakap eh bersikap hepi go go lucky gurl ;p

:3 Apa benda yang membuatkan anda happy ?
saya hepi bile saya dapat kelik2 nuff..oh saya sangat $ ! tak patot tol sikap saya nie!

:4 Pernah menerima tag ?
penah. tag harga pon penah..hikk

:5 Nyatakan warna yang anda suka ?
oren,pepel,kuning,merah,hijau,biru,putih.

:6 Berikan 9 orang yang anda akan tag ?

9??? eiskk, awat ramai ngat ni cheqqq...sat nak pikiaq..sapa la niehh..hah! ok2..

sape yang baca entry nie, sila jawab tag nie ok?!!! [tanda seru melambangkan saya sedang siyes! hikk ;p]

:7 Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag , nak tulis berjela pon takpa ?
sesuatu? sesungguhnya,mereka yang ditag mempunyai blog..hehee

:8 Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?
saya hepi ngan apa yg saya ada skang, klu bleh nak up lagik..iskk..manusia mmg tak penah puass ;D













MyEm0.Com

terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]

0 orang pengkomen kacak gojes:

Post a Comment

sila senyum sebelom komen +__+