Happy 21st Cikbelog .

www.tips-fb.com
Salam :)


Hari ni 31 /12/ 2010
umur saya dah cecah 21 tahun
masih belia kan?

Alhamdulillah :)

Masih diberi peluang olehNya
untuk bernafas di bumi ini.

Jerawat yang tumbuh di pipi
membuktikan diriku semakin matang
yela..ada adik-adik korang yang umo pat taun tumbuh jerawat?
ada?? tak de kan

SELAMAT HARI LAHIR buat Cikbelog iaitu saya..hehe

tak mau bebel lebih-lebih
1 hb saya dah betolak ke melaka
sedih? pastinya sedih
cuti dah berakhir


maka, ini entri penutup bagi tahun 2010


Selamat Maju Jaya buat saya dan diri awak semua


Bila masuk tahun baru
tentu ramai yang bertanya tentang azam kan?
Azam tahun baru saya ialah saya nak kenal dengan seseorang yang bernama azam
supaya azam saya dapat tercapai dengan jayanya. kehh kehh

oklah.
bai


SELAMAT TAHUN BARU (2011) yow





buat mumy tersayang
terima kasih kerana melahirkan saya
saya sayang mumy dunia akhirat :)


buat baba,
saya sayang baba selamanya :)

31/12/1989
8.40malam :)


saya rindukan kehidupan saya 20 tahun yang lalu..
siyes!
sangat2 rindu :)


terima kasih daun keladi, lepas baca jangan lupa komen sekali yo ;]